اطلاعات فروشگاه محصولات
نشانی وب‌سایت ما: https://ddrteam.ir.

شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی دریچه داده DDR

تمامی مطالب این صفحه، صرفا برای خدمات کاربردی‌تر از سوی DDR و استفاده بهتر از سوی بازدید کننده محترم درج شده است. این اطلاعات جهت شفافیت ماهیت فروشگاه محصولات و نحوه فعالیت واحد فروش شرکت برای شما کاربر عزیز آماده شده است.

این اطلاعات، کمکی است تا همکاران ما در DDR بتوانند خدمتی مفید و باکیفیت ارائه کنند تا فرآیند خرید راحت‌تر انجام شده و در نهایت منجر به “یک خرید لذت‌بخش” برای مشتری شود.

از آنجایی که به علت نوسانات قیمت ارز و همچنین تحریم های ظالمانه در طول سالیان، قیمت قطعات و سخت افزار به صورت دائم متغیر بوده و از طرفی با محدودیت در کمیت محصولات موجود در سطح کشور رو به رو هستیم لذا، در سایت DDR امکان خرید اینترنتی وجود ندارد و لیست محصولات صرفا حالت معرفی محصولات و ویژگی های فنی و پارامتر های کیفی آنها را شامل می شود.

ضمناً برای آگاهی شما از حدود قیمت محصولات، قیمت محصولات درج شده که با توجه به دلایل فوق، صرفا جهت اطلاع رسانی بوده و هیچگونه ضمانتی برای مجموعه DDR ایجاد نخواهد کرد.

بنابراین خواهشمند است در هنگام خرید با واحد فروش مجموعه DDR به شماره : 91002620-021 داخلی 1 تماس حاصل فرموده و ضمن دریافت مشاوره به صورت رایگان نسبت به دریافت قیمت و تایید موجود بودن کالا اطلاع دقیق را دریافت نمایید.

حوزه کاری DDR:

  DDR  (دریچه داده )  شرکت فعال در ضمینه ارائه خدمات حوزه فناوری اطلاعات بوده و در این راستا نسبت به عضویت در نظام صنفی رایانه ای کشور نیز اقدام کرده است. مجموعه DDR علاوه بر ارائه خدمات برای تامین تجهیزات دیتاسنتر و سرور HPE نیز اقدام به فعالیت می نماید.

لذا شما می توانید برای دریافت مشاوره و تهیه تجهیزات مورد نیاز خود از قسمت محصولات سایت بازدید نموده و چنانچه نیاز به مشاوره بیشتر داشتید با همکاران واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.

لازم به ذکر است برای کسب اطمینان عزیزانی که سابقه دریافت خدمات و خرید قبلی از مجموعه DDR را ندارند، کلیه مشخصات و گواهی های رسمی شرکت برروی سایت قرار گرفته است. باشد که با ارائه خدمات مطلوب و محصولات با کیفیت شما بازدید کننده گرامی را به جرگه دوستان و مشتریان خود وارد نماییم.

شرایط سفارش کالا و ارسال محصول:

DDR در روزهای کاری، از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۱8:۰۰ و پنجشنبه ها از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۱۴:۰۰ (به جز تعطیلات رسمی) برای پاسخگویی به مشتری آماده خدمات رسانی خواهد بود. ضمناً برای تسهیل ارتباط شما عزیزان با مجموعه، علاوه بر شماره تماس ذکر شده می توانید از طریق شبکه های اجتماعی که اطلاعات آنها در همین وبسایت قابل مشاهده هستند نیز با ما ارتباط برقرار نمایید.

سفارش کالا

با توجه به توضیحات فوق، سفارش کالا صرفاً پس از تایید واحد فروش مبنی بر امکان تامین و فروش قطعه یا تجهیزات مورد درخواست شما عزیزان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

با توجه به ماهیت فروشگاه محصولات، ثبت سفارش در تمامی ساعات کاری انجام می‌پذیرد. لازم به ذکر است که پردازش سفارشات با توجه به نوع سفارش به دو طریق انجام خواهد پذیرفت:
1) تایید رسمی پیش فاکتور از سوی مشتریان حقوقی

2)واریز وجه توسط خریدار

در این مرحله، بسرعت و در اولین لحظه پس از ثبت و تایید سفارش، اقدامات مقتضی نسبت به ارسال کالا انجام خواهد شد.

خواهشمند است پس از واریز وجه از طریق نرم افزار واتساپ به اکانت رسمی مجموعه DDR تححت شماره تماس 09337374518 ارتباط برقرار کرده و رسید واریز وجه را ارسال نمایید.

DDR تمام تلاش و دقت خود را معطوف به این امر می‌کند که سفارش ثبت شده را در سریع‌ترین زمان و بدون کم و کاست به دست کاربر برساند. البته قابل ذکر است که اگر بعد از ثبت سفارش، موجودی کالا به اتمام برسد و این مجموعه نتواند محصول مورد نظر را به کاربر تحویل دهد، حق کنسل کردن سفارش و عودت وجه برای DDR محفوظ است.

درصورت هرگونه مشکل در پردازش و تحویل سفارش، اعم از: اتمام موجودی، لغو سفارش توسط مشتری و … همکاران ما در واحد مالی در اسرع وقت با خریداران عزیز تماس حاصل کرده و ضمن عرض پوزش نسبت به دریافت اطلاعات پرداخت جهت عودت مبلغ سفارش به حساب مشتری اقدام و به سرعت واریز انجام خواهد شد.

DDR مجاز است که بر اساس سیاست‌های کاری خود، هر زمان که می‌خواهد، فروش کلیه محصولات خود را متوقف نماید.

با توجه به توضیحات قبل ، در صورت بروز هرگونه اشتباه و خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در قسمت محصولات سایت ، مجدداً از شما بازدید کننده گرامی تقاضا می شود جهت ثبت و تایید سفارش با ما تماس حاصل فرمایید.

ارسال محصول

آدرسی که کاربر به عنوان تحویل گیرنده اعلام می کند ملاک کاری همکاران ما خواهد بود لذا از صحت اطلاعات اعلامی اطمینان حاصل فرمایید.

توجه: امکان پرداخت در محل به صورت کارت به کارت برای سفارشاتی که با تایید مجموعه DDR و از طریق همکاران ما  ارسال می‌شوند نیز فراهم خواهد بود. در این صورت خواهشمند است رسید پرداخت از طریق شماره واتساپ 09337374518 برای مجموعه ارسال گردد.

لازم به ذکر است ارسال کالا در تهران از طریق پیک و نرم افزار های متداول همچون اسنپ و الوپیک انجام خواهد شد، لذا هزینه ارسال کالا در هنگام تحویل و به صورت جداگانه از خریدار دریافت خواهد شد.

به علت تنوع محصولات و برای سپاس از اعتماد شما عزیزان، چنانچه نسبت به خرید سرور اقدام نمایید، ارسال کالا در شهر تهران به صورت رایگان انجام خواهد پذیرفت.

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش:

از آنجا که شرایط محصولات ارائه شده به صورت صحیح و کامل خدمت شما اعلام خواهد شد و برای شفافیت بیشتر موضوع در این بخش نیز اعلام خواهد شد که محصولات DDR از دو بخش کلی تشکیل خواهند شد:

1) تجهیزات New  یا جدید

2) تجهیزات refer  و استوک

بنابراین شرایط گارانتی برای هر محصول متفاوت خواهد بود، در ادامه شرایط گارانتی هر دسته به صورت مجزا اعلام خواهد شد.

*گارانتی تجهیزات New
تجهیزات New اعم از سرور، ذخیره ساز و قطعات سرور شامل یکسال گارانتی از تاریخ خرید خواهند بود و شمادر مدت گارانتی، در برابر خرابی قطعات خود DDR را در کنار خود احساس خواهید نمود.

*گارانتی تجهیزات Refer و استوک

برای این دسته از تجهیزات DDR سیاست کاری خود را به این شرح عنوان می کند:

الف) گارانتی برای مادربرد (Mainboard) سرور و RAM به مدت 2 ماه از تاریخ خرید خواهد بود.

ب) برای تجهیزات دیگر شامل هارد دیسک و پاور ، یکهفته مهلت تست برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

 

لازم به ذکر است که CPU به هیچ عنوان شامل گارانتی نخواهد شد و از صرفا 24 ساعت مهلت تست برخوردار خواهید بود.

 

شرایط ابطال گارانتی:

* ایراداتی که در اثر آب، آتش، ضربه، نوسانات برق، مواد شمیایی، شوک الکترونیکی، استفاده ناصحیح و یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز صورت گرفته باشد، شامل گارانتی نمی شود.

*مخدوش شدن شماره سریال قطعات چه برروی قطعه اصلی چه برروی برگه گارانتی و یا عدم تطابق با شماره سریال دستگاه.

*جدا شدن و آسیب فیزیکی به قاب دور هارد موجب ابطال گارانتی می گردد.

توجه: در هنگام خرید علاوه بر فاکتور خرید رسید فنی مجموعه شامل نوع اجناس و شماره سریال به صورت مهر شده خدمت شما ارائه می گردد لطفا در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. زیرا دریافت خدمات منوط به در اختیار داشتن برگه گارانتی خواهد بود.